הבשורה: "מתקרבים לחצי מיליון יהודים ביהודה ושומרון"

    מוטלת עלינו המשימה להגביר את ההתיישבות בכל הארץ. לא עשינו את העבודה טוב ביהודה ושומרון, אז אנחנו כבר חייבים לעבוד בכל הארץ גם בנגב ובגליל
    שלום בידרמן No Comments on הבשורה: "מתקרבים לחצי מיליון יהודים ביהודה ושומרון"

    "שולחים לנו תזכורות שהבעיה היא לא בישובים מרוחקים על גב ההר, גם ברמלה, בלוד, בעכו ואפילו בצפת, אנחנו מקבלים תזכורות שיש לנו עדיין הרבה עבודה לעשות"

    אבי רואה צילום: מירי צחי
    מוטלת עלינו המשימה להגביר את ההתיישבות בכל הארץ. לא עשינו את העבודה טוב ביהודה ושומרון, אז אנחנו כבר חייבים לעבוד בכל הארץ גם בנגב ובגליל
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "חמישים שנה מאז שוחררו חבלי המולדת, והשאלה היא אם עשינו את כל מה שניתן לעשות מאז. מסתבר שיש עוד הרבה מה לעשות, ואפילו לתקן. בחמישים השנים שחלפו עדיין לא השכלנו להטמיע את הצורך של החלת הריבונות של מדינת ישראל מהים עד הירדן" כך יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה בכנס ירושלים של בשבע.

    רואה אמר כי "מדברים עדיין על גושים וראש הממשלה עדיין מדבר על שתי מדינות לשני עמים. אנחנו צריכים לעשות מבלי להתייחס למה שאומרים או עושים הערבים או ראש הממשלה. מוטלת עלינו המשימה להגביר את ההתיישבות בכל הארץ. לא עשינו את העבודה טוב ביהודה ושומרון, אז אנחנו כבר חייבים לעבוד בכל הארץ גם בנגב ובגליל".

    לדבריו "שולחים לנו תזכורות שהבעיה היא לא בישובים מרוחקים על גב ההר, גם ברמלה, בלוד, בעכו ואפילו בצפת, אנחנו מקבלים תזכורות שיש לנו עדיין הרבה עבודה לעשות. יש לנו דור צעיר נפלא שמתגייס למשימות (למרות שמדינת ישראל הפסיקה להשקיע בהתיישבות) כולל משימת ההתיישבות".

    "אלה שמדברים היום על גושים בכלל לא מכירים את מפת ההתיישבות בשטח. גם אלה מהמחנה שלנו לא מבינים על מה מדובר. רק כשהם באים אלינו לסיור, עומדים המומים ואומרים: "לא ידענו עד כמה זה גדול". ברוך ה' אנו מתקרבים לחצי מיליון יהודים ביהודה ושומרון. כל הרצון של האוכלוסייה האיכותית הזו הוא נתינה ונתינה למען עם ישראל" סיים.



    0 תגובות